JINZUN HARBOR, Taitung County, Taiwan (Friday, November 10, 2023) - It is with heavy hearts that we mourn the loss of Febriansyah, 24, who tragically passed away this morning following a motor accident yesterday evening. Our thoughts and prayers are with Febriansyah's family, friends, and teammates during this incredibly difficult time.

Febriansyah was an inspiring talent from Indonesia, with the backing and support of his fellow competitors and community. In memory of Febriansyah, the WSL will be holding a paddle out and a moment of silence tomorrow morning at the Taiwan Open event site to honor his legacy.

--

Dengan berat hati kami sampaikan kabar duka atas meninggalnya Febriansyah, 24 tahun, yang meninggal dunia pagi ini akibat kecelakaan motor kemarin malam. Hati dan doa kami bersama keluarga, sahabat, dan rekan satu tim Febriansyah di masa yang sangat sulit ini.

Febriansyah adalah talenta inspiratif dari Indonesia, dengan dorongan dan dukungan dari sesama kompetitor dan komunitas. Untuk mengenang Febriansyah, kami akan mengadakan acara paddle out dan mengheningkan cipta besok pagi di lokasi acara Taiwan Open untuk menghormati almarhum.

- WSL / TIM S HAIN
1 of 3
- WSL / TIM S HAIN
1 of 3
World Surf League
Download it for free on the App store. Download it for free on Google Play.